Bine ai venit pe amodambla.ro!
Am pregătit o listă cu cele mai des întâlnite întrebări referitoare la proiectul nostru.
Vrem să îi ajutăm pe alții să își facă damblaua. Cum? Folosindu-ne de abilitatea noastră de a pune lucrurile în mișcare, de a facilita realizarea schimbării, de a depăși rutina zilnică și de a face lucruri care contează.
Vezi mai jos în categoria "Căutător-Explorator” întrebarea ”Ce se întâmplă dacă nu mai pot participa la un eveniment pentru care am plătit?”
Vezi mai jos în categoria ”Pasionat-Întreprinzător” întrebarea ”Ce se întâmplă dacă nu mai pot ajunge un eveniment organizat de mine?”
Vezi mai jos în categoria ”Facilitator-Susținător” întrebarea ”Ce se întâmplă dacă resursele mele nu mai sunt disponibile pentru un eveniment organizat?”
amodambla.ro își propune să devină portalul unde toți cei care au vrut întotdeauna să facă ceva dar nu au reușit din varii motive să poată pune lucrurile în mișcare.
Noi o numim ”dambla”, nu pentru că poate fi înțeleasă ca o joacă ci pentru că reprezintă ceva care a tot fost amânat și care s-a transformat într-o dorință realizabilă. În cele din urmă, este vorba despre un ecosistem care permite fiecăruia să își atingă o parte din scopurile propuse, de orice natură ar fi ele: dezvoltare personală, adecvare socială, independență financiară sau prestigiu.
amodambla.ro își propune să susțină inițiativele personale sau profesionale, chiar dacă la început pot fi doar interese urmărite în timpul liber sau sunt deja ambiții cu caracter antreprenorial transformate în acțiuni.
De asemenea, vrem să oferim o soluție pentru cei care vor să își echilibreze modul de viață prin a le oferi oportunități de învățare și de experimentare. Vrem să realizăm acest lucru prin crearea unui ecosistem care sa pună la dispoziție resursele necesare începerii călătoriei spre atingerea obiectivelor propuse. Vrem să devenim portalul numărul 1 din România prin intermediul căruia toți cei care au vrut întotdeauna să facă ceva, dar nu au reușit, din varii motive, să poată trece la acțiune!
În forma sa actuală, amodambla.ro reprezintă exprimarea viziunii și ideii noastre cu intenția de a-i asculta pe utilizatori și cu scopul de a organiza următoarele evenimente și cursuri. Urmărim acest lucru pentru ca evoluția dezvoltării platformei să se bazeze strict pe interesele și nevoile participanților.
În versiunea următoare, amodambla.ro permite corelarea automată, pe baza unui algoritm predefinit, între toate părțile implicate pentru a facilita comunicarea și punerea în aplicare a intereselor urmărite.
Aceasta este abordarea noastră de a da pragmatism viziunii sau, altfel spus, de a ne face damblaua. :)
Cei care vor să învețe și caută oportunități în acest sens
1. amodambla.ro îi va selecta pe cei care îți pot face damblaua ținând cont de cerințele pe care le-ai transmis pe pagina Căutătorului-Explorator
2. Vei fi contactat/ă cu privire la oportunitățile existente
3. În funcție de preferința pe care o ai te poți înscrie la participarea unui eveniment amodambla.ro alături de alții cu interese similare
4. Confirmarea și detaliile cu privire la eveniment vor transmise pe email
Nu e nicio problemă. Există posibilitatea de a ne spune ce dambla ai prin câmpul ”Am o dambla pe care nu o găsesc în listă”. Poți completa câmpurile ce urmează cu informațiile relevante
Aici intervine amodambla.ro. Ținând cont de preferințele tale te punem în contact cu cei de la care ai fi dispus să înveți și, dacă este cazul, să îi plătești pentru asta. Te invităm să vizitezi pagina dedicată Pasionaților-Întreprinzători pentru a vedea criteriile în baza cărora facem clasificarea și organizarea grupelor.
Odată ce te-ai hotărât să îți faci damblaua prin participarea la unul dintre evenimentele sau sesiunile propuse de amodambla.ro, va trebui să ne confirmi participarea prin plata în avans a biletului. Acesta este modul prin care ne asigurăm că interesul tău este unul real, pentru ca apoi Pasionatul-Întreprinzător și Facilitatorul-Susținător să pregătească evenimentul așa cum trebuie. După confirmarea plății, primești un voucher de confirmare cu care să te prezinți la eveniment.
Costul de participare depinde de mai mulți factori: de damblaua pe care o ai, de modul prin care vrei să o realizezi, de numărul de sesiuni necesare, de experiența Pasionatului-Întreprinzător etc. Din acest motiv, amodambla.ro îți va prezenta oportunitățile în baza informațiilor transmise de tine pe pagina dedicată Căutătorilor-Exploratori. De asemenea, poți vizita pagina Pasionaților-Întreprinzători pentru a vedea criteriile prin care facem selecția.
Vei primi o invitație la eveniment pe email în baza căreia plata se poate face în felul următor:
Înțelegem că unele lucruri nu pot fi prevăzute, dar punem accent pe seriozitatea, încrederea și reputația membrilor comunității amodambla.ro.
Prețul plătit va fi rambursat în cazul participărilor anulate de către un Căutător-Explorator în intervalul de timp prestabilit înaintea organizării evenimentului. Dacă anularea se va realiza în afara acestui interval de timp, rambursarea nu mai este posibilă.
La sfârșitul fiecărui eveniment, vei completa un formular de feedback atât pentru Pasionatul-Întreprinzător cât și pentru Facilitatorul-Susținător. De asemenea, credem în calitatea sesiunilor dată de toți cei implicați. Astfel că, cei care vor ține sesiunile vor completa un formular de feedback pentru cei care au participat. La final, vom ține cont de rezultate în organizarea următoarelor evenimente.
Vei primi banii înapoi. De asemenea vom căuta alte oportunități pentru tine de a-ți face damblaua.
Cei care au o aptitudine și vor să îi invețe și pe alții
1. amodambla.ro îi va selecta pe cei care vor să învețe de la tine ținând cont de cerințele pe care le-ai transmis pe pagina Pasionatului-Întreprinzător
2. Vei fi contactat/ă cu privire la oportunitățile existente
3. Colaborarea va începe după stabilirea detaliilor finale legate de Căutătorii-Exploratori (tematică, preț, modalitate, număr de participanți etc) și de Facilitatorii-Susținători (disponibilitate resursă, preț, cantitate etc)
4. Căutătorii-Exploratori vor fi informați cu privire la eveniment pentru a confirma participarea
5. În urma confirmării participării începe pregătirea pentru ziua evenimentului
Nu e nicio problemă. Există posibilitatea de a ne spune ce talent ai prin câmpul ”Am un talent pe care nu îl găsesc în listă”. Poți completa câmpurile ce urmează cu informațiile relevante.
Aici intervine amodambla.ro, care ține cont de informațiile pe care le completezi în pagina dedicată Pasionaților-Întreprinzători. Acestea reprezintă criteriile de clasificare și organizare a grupelor pentru ca tu să te adresezi publicului potrivit și care ar plăti să învețe de la tine. De asemenea, poți vizita pagina Căutătorilor-Exploratori pentru a vedea criteriile de identificare a publicului țintă.
În baza informațiilor transmise în pagina dedicată Pasionaților-Întreprinzători amodambla.ro îi va selecta pe cei care te pot ajuta. Te invităm să vizitezi pagina dedicată Facilitatorilor-Susținători pentru a vedea criteriile de selecție.
După desfășurarea evenimentelor plata se va face în termenii agreați în prealabil prin virament bancar sau numerar. Plata se va face în baza următoarelor documente:
Înțelegem că unele lucruri nu pot fi prevăzute, dar punem accent pe seriozitatea, încrederea și reputația membrilor comunității amodambla.ro
În cazul în care Pasionatul-Întreprinzător nu mai poate participa dar a confirmat și unul sau mai mulți Facilitatori-Susținători precum și echipa amodambla.ro au desfășurat activități pregătitoare care au implicat costuri, atunci ele vor fi suportate de către Pasionatul-Întreprinzător.
Acest lucru nu se va întâmpla pentru evenimentele anulate în intervalul de timp stabilit înaintea organizării evenimentului.
La sfârșitul fiecărui eveniment, vei completa un formular de feedback atât pentru Căutătorii-Exploratori cât și pentru Facilitatorii-Susținători. De asemenea, credem în calitatea sesiunilor dată de toți cei implicați. Astfel că, participanții vor completa de asemenea un formular de feedback pentru cei care au ținut sesiunile. La final, vom ține cont de rezultate în organizarea următoarelor evenimente.
Cei care dispun de resurse și vor să le pună la treabă
1. amodambla.ro te va contacta, în baza informațiilor furnizate pe pagina Facilitatorului-Susținător, cu privire la potențialii clienți interesați de resursele tale
2. În funcție de disponibilitatea resurselor și a prețului oferit, îi vom identifica pe Pasionații-Întreprinzători dispuși să colaboreze
3. În urma stabilirii detaliilor cu privire la desfășurarea evenimentelor (disponibilitatea resurselor, preț, cantitate), Facilitatorul-Susținător va confirma detaliile colaborări printr-un acord scris între părți
4. Urmează pregătirea resurselor pentru ziua evenimentului, conform celor agreate
Nu e nicio problemă. Există posibilitatea de a ne spune ce resursă ai prin câmpul ”Am o resursă pe care nu o găsesc în listă”. Poți completa câmpurile ce urmează cu informațiile relevante.
Aici intervine amodambla.ro, care ține cont de informațiile pe care le completezi în pagina dedicată Facilitatorilor-Susținători. În funcție de resursele pe care le oferi și de nevoile Pasionaților-Întreprinzători (poți intra pe pagina dedicată acestora pentru a vedea criteriile de selecție) îți vom prezenta oportunitățile de colaborare.
Ulterior, îi identificăm pe cei dispuși să colaboreze, clarificăm aspectele cu privire la disponibilitate, preț, cantitate și începem activitățile pregătitoare.
După desfășurarea evenimentelor plata se va face în termenii agreați în prealabil prin virament bancar sau numerar. Plata se va face în baza următoarelor documente:
Înțelegem că unele lucruri nu pot fi prevăzute, dar punem accent pe seriozitatea, încrederea și reputația membrilor comunității amodambla.ro.
În cazul în care Facilitatorul-Susținător nu mai poate pune la dispoziție resursele confirmate și unul sau mai mulți Pasionați-Întreprinzători precum și echipa amodambla.ro au desfășurat activități pregătitoare care au implicat costuri, atunci ele vor fi suportate de către Facilitatorul-Susținător.
Acest lucru nu se va întâmpla pentru evenimentele anulate în intervalul de timp stabilit înaintea organizării evenimentului.
La sfârșitul fiecărui eveniment, vei completa un formular de feedback atât pentru Căutătorii-Exploratori cât și pentru Pasionații-Întreprinzători. De asemenea, credem în calitatea sesiunilor dată de toți cei implicați. Astfel că, participanții vor completa un formular de feedback pentru cei care au pus la dispoziție resursele. La final, vom ține cont de rezultate în organizarea următoarelor evenimente.
Echipa amodambla.ro îți mulțumește pentru interesul arătat!
Primii 20 Căutătorii-Exploratori înscriși care au confirmat prezența la cursul ales vor beneficia de un discount de 20%.
Pasionații-Întreprinzători care ne spun ce talent au și cum vor să îl pună în practică vor beneficia de implicarea unui specialist amodambla.ro pe toată durata pregătirii și organizării evenimentului.
Facilitatorii-Susținători care se înscriu beneficiază de expertiza nostră în identificarea clienților potriviți și în setarea unor obiective realizabile de promovare.
Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, avem obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră.
Încă nu te-ai hotărât? Cu ce te putem ajuta?